Menu
Your Cart

Αποστολές Προϊόντων

Αποστολές Προϊόντων

Ημερομηνίες και ώρες αποστολής

Οι ημέρες παραλαβής προϊόντων από το κατάστημα είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 πμ μέχρι 4:00 μμ για Κομοτηνή.
Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της SPEEDEX Courier ή Ελτα ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ή Γενικής Ταχυδρομικής.

Παράδοση προϊόντων

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέχρι τις 16:00 Δευτέρα με Παρασκευή, το tanimata.gr την αποστέλλει εντός 24 ωρών στην επαρχία στη Θράκη, στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, εντός 48 ωρών στην Ηπειρωτική Ελλάδα, στα νησιά και Κρήτη (στις πρωτεύουσες των νομών) 1 – 3 ημερών, εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Στην περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα, μπορούμε να σας την αποστείλουμε μέσω courier με επιπλέον χρέωση σας. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Έξοδα αποστολής
Το κόστος διαμορφώνεται σύμφωνα με τους τιμοκαταλόγους της ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ή της Γενικής Ταχυδρομικής. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να δείτε την εκτιμώμενη χρέωση για αποστολή σε όλους τους νομούς της χώρας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Οι τιμές αυτές εξαρτώνται από το βάρος και τον προορισμό του αντικειμένου.

Για παραγγελίες πάνω απόν 55€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο ή έχει καταργηθεί. Υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι καταργεί ένα προϊόν. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Λόγοι επιστροφής 
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για τις εξής περιπτώσεις:

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ.) και

Στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 30 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να βρίσκεται στην αρχική (εργοστασιακή) της κατάσταση.

Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν θα πρέπει να το συσκευάσετε σε ένα μεγαλύτερο κουτί, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή, και να το αποστείλετε μέσω της εταιρίας courier από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας, στο κατάστημα μας.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 30 ημερών τότε το tanimata.gr δεν δέχεται την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Πριν από κάθε επιστροφή παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί μας ή με την αποστολή e-mail.


Με τη χρήση της σελίδας αποδέχεστε την Πολιτική Απορρήτου.